- Email info@emotionin.me
- Phone +382 (0) 68 886 885
€155 / po osobi
Termini predavanja
Jutarnji:
9am – 10am
Popodnevni:
1pm – 2pm
Naš kurs osmišljen je kao podrška nastavnicima u razumevanju i primeni principa transakcione analize u učionici kako bi uspešno postavljali granice učenicima, održavali pozitivnu atmosferu u odeljenju i efikasno upravljali svojim emotivnim reakcijama.
Kroz interaktivne radionice, diskusije i simulacije situacija iz stvarnog života, naš kurs pruža priliku da steknete konkretne alate i strategije za uspešno upravljanje odeljenjem. Postanite lider svog razreda i izgradite pozitivno okruženje koje će podržati učenje i razvoj svih učenika.
Nakon pohađanja seminara “Kako đacima postaviti granice a pritom ne izgubiti živce”, nastavnici će imati sledeće benefite:
1. Efikasnije Postavljanje Granica: Nastavnici će biti u mogućnosti da jasnije i doslednije postavljaju granice učenicima na način koji održava disciplinu u učionici, ali istovremeno neguje poštovanje i saradnju.
2. Bolje Upravljanje Emocijama: Kroz razumevanje principa transakcione analize, nastavnici će naučiti kako da prepoznaju i efikasno upravljaju svojim emocionalnim reakcijama u stresnim situacijama, što će doprineti smanjenju stresa i povećanju osećaja kontrole.
3. Poboljšana Komunikacija: Razvijanjem veština komunikacije zasnovanih na principima transakcione analize, nastavnici će unaprediti svoju sposobnost da efikasno komuniciraju sa učenicima, gradeći poverenje i podržavajući njihov razvoj.
4. Jačanje dinamike odeljenja: Implementacija naučenih strategija za postavljanje granica i upravljanje emocijama doprineće stvaranju kohezivne grupe učenika sa svesti o ličnim odgovornostima, što će rezultirati pozitivnijom klasnom atmosferom i boljim akademskim rezultatima.
Neophodnost pohađanja ovog seminara za sticanje veština nastavnika je evidentna u savremenom obrazovnom okruženju gde je potrebno pomiriti teoriju odnosa i upravljanja ponasanjem sa svescu o ličnim odgovornostima. Kroz integraciju teorije transakcione analize sa praksom upravljanja ponasanjem nastavnici će biti u mogućnosti da efikasno podrže razvoj učenika kako akademski, tako i emocionalno.
Broj polaznika: 15
Minimalni broj polaznika: 8
€333 / po osobi
Broj polaznika: 15
Minimalni broj polaznika: 8
€155 / po osobi